آغاز فرایند دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه
آغاز فرایند دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه
عدلنامه: داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه، به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

به گزارش عدلنامه، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی کادر اداری قوه‌ قضائیه می‌رساند، فرایند دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه آغاز شد. لذا داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه، به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

این آزمون در روز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ضمناً چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نمی‌شوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کدرهگیری»، با وارد نمودن کدملی و شماره تلفن همراه خود(شماره تلفن زمان ثبت‌نام) نسبت به بازیابی کدرهگیری اقدام نمایند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند :

در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده نمودند، و یا در کارت شرکت در آزمون دارای اشکالاتی از جمله، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و … باشد، ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسابی معتبر(کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳(درصورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مستقر در نزدیک ترین باجه رفع نقص مراجعه نمایند. /ایسنا