پاسخ رئیس کل دادگستری استان گیلان به اظهارات غیر کارشناسی بخشدار رودبنه مبنی بر بستن قهوه‌خانه ها:آن‌چه که می گویید مبتنی بر مطالعه باشد/حکم کلی صادر نکنیم!
پاسخ رئیس کل دادگستری استان گیلان به اظهارات غیر کارشناسی بخشدار رودبنه مبنی بر بستن قهوه‌خانه ها:آن‌چه که می گویید مبتنی بر مطالعه باشد/حکم کلی صادر نکنیم!
عدلنامه: در جریان سفر حجت الاسلام خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان به بخش رودبنه شهرستان لاهیجان، محمد تمدنی بخشدار این بخش طی اظهاراتی، بزرگترین معضل رودبنه را وجود قهوه خانه ها دانست!

به گزارش عدلنامه، در جریان سفر حجت الاسلام خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان به بخش رودبنه شهرستان لاهیجان، محمد تمدنی بخشدار این بخش طی اظهاراتی، بزرگترین معضل رودبنه را وجود قهوه خانه ها دانست!

همچنین وی طی اظهاراتی عجیب اذعان کرد: اگر قرار است مشکل معیشت مردم حل بشود، اول باید قهوه خانه ها در سطح روستاهای این بخش بسته شود!

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم بخش رودبنه که به ریاست ایشان برگزار شد طی اظهاراتی خطاب به بخشدار جوان رودبنه عنوان کرد: آنچه را که می گویید مبتنی بر مطالعه و یک پژوهش دقیق باشد. شما (بخشدار رودبنه) فرمودید که بسیاری از کافه‌سرا ها مرکز فساد است. دو مصداق به من بدهید؛ اما نمی‌توان یک حکم کلی کرد. لازم است که یک کار دقیق علمی بشود و نگوییم چون سفره خانه است پس این اقدامات خلاف می شود. بنده قبول دارم اما حکم کلی نمی توانیم بدهیم.

وی افزود: بررسی کنید؛ همه زوایا را ببینید. پیامدهای اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، سیاسی، همه را ببینید؛ با آگاهی دقیق اقدام بکنید.

تمدنی اسفندماه سال گذشته با ۲۹ سال سن و بدون سوابق اجرایی و مدیریتی در وزارت کشور با حکم استاندار گیلان به سمت بخشدار بخش رودبنه شهرستان لاهیجان منصوب شد.