مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌ها منصوب شد
مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌ها منصوب شد
عدلنامه: رئیس سازمان زندان‌ها، طی حکمی، دکتر علی رستمی را به عنوان "مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی" این سازمان منصوب کرد.

به گزارش عدلنامه، دکتر علی رستمی، با حکم رئیس سازمان زندان‌ها، به عنوان “مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی” این سازمان معرفی شد. 

در متن حکم دکتر غلامعلی محمدی آمده است:

 «جناب آقای دکتر علی رستمی

با سلام و تحیت

 نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به سمت” مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی” منصوب می شوید. 

نظر به حساسیت و جایگاه خاص این دفتر در سازمان و نقش کلیدی آن در برقراری ارتباط بین سازمان و سایر نهادها و موسسات دولتی و خصوصی در داخل و خارج از کشور و نیز بررسی و سنجش افکار عمومی و دیدگاه های جامعه در زمینه عملکرد سازمان از یک طرف و انعکاس دقیق و به موقع فعالیت ها، برنامه ها و عملکرد سازمان در رسانه های گروهی به منظور اطلاع رسانی صحیح و استفاده از نظرات و پیشنهادات مطلوب در امر برنامه ریزی سازمان به لحاظ ظرافت های کاری و حساسیت های اجتماعی از سوی دیگر، ضرورت برنامه ریزی و توجه جدی را در کلیه ابعاد بیش از پیش آشکار ساخته است.

 انتظار دارم تا در راستای اهداف عالیه سازمان و در چارچوب وظایف تعیین شده، ضمن بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود نسبت به تحقق فعالیت های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضاییه در امر نهضت خدمت رسانی و طرح تکریم ارباب رجوع نهایت سعی و تلاش خود را مبذول و در تمامی موارد بر مبنای روش های علمی در دوره تحول و تعالی در راستای سند تحول قضایی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظام زندانبانی باشیم.

 موفقیت روزافزون جنابعالی را درا ین مسئولیت خطیر و خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری های ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.» /ایسنا