علیرضا امانی، معاون حقوقی ستاد مردمی امید پزشکیان در گیلان: با انتخاب پزشکیان، دیگر شاهد هجمه‌های ناجوانمردانه و خدشه‌های نابخردانه بر پیکر صنف‌مان نخواهیم بود
علیرضا امانی، معاون حقوقی ستاد مردمی امید پزشکیان در گیلان: با انتخاب پزشکیان، دیگر شاهد هجمه‌های ناجوانمردانه و خدشه‌های نابخردانه بر پیکر صنف‌مان نخواهیم بود
عدلنامه: دکتر علیرضا امانی، رئیس کانون وکلای گیلان و معاون حقوقی ستاد مردمی امید دکتر پزشکیان در گیلان با انتشار بیانیه‌ای از سوی معاونت این ستاد، آحاد مردم و وکلا را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

دکتر علیرضا امانی، رئیس کانون وکلای گیلان و معاون حقوقی ستاد مردمی امید دکتر پزشکیان در گیلان با انتشار بیانیه‌ای از سوی معاونت این ستاد، آحاد مردم و وکلا را به شرکت در انتخابات دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«بی‌تردید سرنوشت ایران عزیزمان در جمعۀ پیشِ رو رقم خواهد خورد؛ ماییم که راقمِ نتیجۀ این انتخابات هستیم. چه میدان را خالی کنیم که خود مسبب از‌میان‌رفتن و ویرانیِ بیش از پیشِ «صنف»مان و عقب‌گردی رو به قهقرا خواهد شد، چه در میدان حضور یابیم، که خود مایۀ دوام و قوام حلقه‌های ما بوده و مولد رونق و آبادانی در چشم‌انداز پیش‌رو خواهیم بود.

برای منِ وکیل و فعال صنفی، این شرکت یا عدم شرکت حائز اهمیت است؛ می‌توانم با انتخابی روشنگرانه، کسی را برگزینم و زمام امور مملکت خویش را به او بسپارم که پیش از این شاهد تلاش‌هایش -حداقل در ارتباط با صنف مان- بوده‌ام و در وضعیت کنونی نیز می‌بینم که مشاورانی از جنس من و همکارانم دارد. بی‌شک با انتخاب او، دیگر شاهد هجمه‌های ناجوانمردانه و خدشه‌های نابخردانه بر پیکر صنف‌مان نخواهیم بود؛ مجالی برای برآوردن فریادی رساتر از قبل برای استقلال ذاتی نهاد وکالت.

باشد که چنین انتخابی، پایانی باشد بر تلاطم‌های این دریای طوفان‌خیز و سرآغازی برای دمیدن روحی تازه در کالبد نهادمان.

علیرضا امانی _ وکیل دادگستری