رئیس کل دادگستری گیلان: مدیرانی که در انجام وظیفه قانونی خود اهمال کنند، باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند
رئیس کل دادگستری گیلان: مدیرانی که در انجام وظیفه قانونی خود اهمال کنند، باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند
عدلنامه: نشست شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان، با موضوع بررسی تصرفات غیر مجاز در اطراف شهرک گلدیس رشت برگزارشد.

به گزارش عدلنامه، نشست شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان، با موضوع بررسی تصرفات غیر مجاز در اطراف شهرک گلدیس رشت برگزارشد.

سید مهدی فلاح میری ، دادستان مرکز گیلان با اشاره به اینکه پیرو بازدید روز گذشته از زمین‌های تصرف شده در اطراف شهرک گلدیس، نشستی با حضور متولیان امر در دادگستری استان برگزار شد، افزود: در این نشست زمین‌های ملی واگذار شده به سازمان‌هایی نظیر بنیاد شهید و امور ایثارگران، تامین اجتماعی و راه و شهرسازی مشخص و میزان کوتاهی مدیران این دستگاه‌ها هم ارزیابی شد.

وی افزود: برخی نهاد‌ها در خصوص تصرف غیرمجاز زمین‌های متعلق به خود از سوی افراد سودجو هیچ اقدام قانونی انجام نداده و زمینه ادامه فعالیت آن‌ها را فراهم کردند.

سید مهدی فلاح میری در پایان با بیان اینکه دستگاه قضایی از ادامه تصرف زمین‌های ملی جلوگیری و با متصرفان برخورد قانونی خواهد کرد، هشدار داد: مدیرانی که در انجام وظیفه قانونی خود اهمال و به اموال عمومی و بیت المال تعرض کنند، باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند./صدا و سیما