رئیس کل دادگستری استان گیلان:مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج برده و خواستار تغییر ساختار نظارت ها هستند
رئیس کل دادگستری استان گیلان:مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج برده و خواستار تغییر ساختار نظارت ها هستند
عدلنامه: دوازدهمین نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان در سال 1400برگزار شد.

به گزارش عدلنامه، دوازدهمین نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان در سال ۱۴۰۰برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به لزوم نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال  اظهار داشت: مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج برده و خواستار تغییر ساختار نظارت ها هستند.

وی با بیان اینکه نظارت ها باید علمی و دقیق و از مبدا تا مرحله توزیع کالا را در بر گیرد تصریح کرد: ساختارها باید اصلاح شود تا با نظارت های شدید و قاطع در مرحله توزیع کالا، گروه های فشار اقتصادی نتوانند به راحتی تخلف کرده  و با افزایش قیمت ها موجب تشنج بازار شوند.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه در این نشست در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال تدابیر پیشگیرانه ای مطرح شد اظهار داشت: مسئولان و متولیان امر مکلف شدند تا نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در مورد موضوعاتی از قبیل پیشگیری از ساخت و ساز در جنگل ها و مراتع، تغییر کاربری اراضی کشاورزی، پیشگیری از احتکار و گران فروشی و نظارت دقیق بر مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی در ایام نوروز در این نشست بحث و تبادل نظر شد و مدیران متعهد شدند تا بر مدار قانون، خدمات دهی و نظارت خود را افزایش داده و در راستای جلب اعتماد مردم تلاش نمایند. /روابط عمومی دادگستری گیلان