رئیس اسکودا: نتیجه آزمون وکالت تا آخر شهریور منتشر خواهد شد/آیین‌نامه جدید لایحه استقلال نیاز به تصحیح دارد
رئیس اسکودا: نتیجه آزمون وکالت تا آخر شهریور منتشر خواهد شد/آیین‌نامه جدید لایحه استقلال نیاز به تصحیح دارد
عدلنامه: رئیس اسکودا در نشست خبری امروز خود گفت نتیجه آزمون وکالت که در ۳۰ تیر برگزار شد، تا آخر شهریور منتشر و اعلام عمومی می شود.

رئیس اسکودا در نشست خبری امروز خود گفت نتیجه آزمون وکالت که در ۳۰ تیر برگزار شد، تا آخر شهریور منتشر و اعلام عمومی می شود.

به گزارش عدلنامه، وی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگار اختبار درباره زمان انتشار دفترچه سوالات و کلید آزمون وکالت که روز سی تیرماه برگزار شده، اظهار داشت که این موضوع تا هفته آینده صورت می‌گیرد.

دکتر کوشا همچنین درباره تصویر منتشر شده از قرارداد اسکودا با سنجش که در آن به موضوع محاسبه تراز داوطلبان اشاره شده بود افزود:
این قرارداد در زمان حاکمیت قانون سابق و زمانی که هنوز موضوع ظرفیت در جذب کارآموز ملاک بود، تنظیم شده بود. اما با توجه به اینکه درحال حاضر قانون تسهیل مبنای پذیرش است، مطابق معیاری که در این قانون ذکر شده، نمره ملاک پذیرش است و بحث تراز موضوعیت ندارد.

رئیس اسکودا در نشست خبری خود درخواست دیدار با رئیس قوه قضائیه را مطرح کرد و گفت: هیأت مذاکره کننده نهاد وکالت با اختیار تامی که گرفته است درخواست دیداری با رئیس قوه قضائیه دارد.

کوشا اضافه کرد: با توجه به اینکه قانون تسهیل تصویب شده است، آیین‌نامه جدید لایحه استقلال نیز نیاز به تصحیح دارد.