جزییات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت عید مبعث اعلام شد
جزییات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت عید مبعث اعلام شد
عدلنامه: حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی، معاون قضایی قوه قضاییه، با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت مبعث حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله اظهار داشت: در این مرحله ۷۴۱ نفر مورد عفو و تخفیف مجازات قرار گرفتند که از این تعداد ۲ مورد از عفوشدگان جزء محکومان اعدام بودند که مجازات آنها تبدیل شد و ۲ مورد نیز در اجرای ماده ۲۰ در لیست عفو قرار گرفتند.

به  گزارش عدلنامه، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی، معاون قضایی قوه قضاییه، با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت مبعث حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله اظهار داشت: در این مرحله ۷۴۱ نفر مورد عفو و تخفیف مجازات قرار گرفتند که از این تعداد ۲ مورد از عفوشدگان جزء محکومان اعدام بودند که مجازات آنها تبدیل شد و ۲ مورد نیز در اجرای ماده ۲۰ در لیست عفو قرار گرفتند.

رحیمی با بیان اینکه ۵۴۳ مورد از عفوشدگان عید مبعث امسال جزء محکومان دادگستری بودند، افزود: در این عفو، هشت مورد مربوط به سازمان قضایی نیروهای مسلح و ۱۸۶ مورد مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی نیز وجود داشتند.

معاون قضایی قوه قضاییه اضافه کرد: در این مرحله ۴۴۶ مورد عفو منتهی به آزادی و ۲۹۵ مورد عفو منتهی به تخفیف یا تبدیل مجازات شدند. /ایرنا