برگزاری مدرسه تابستانه فقه و حقوق
برگزاری مدرسه تابستانه فقه و حقوق
عدلنامه: انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز و انجمن‌های علمی دانشجویی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و دانشگاه اردکان مدرسه تابستانه فقه و حقوق را برگزار می‌کنند.

به گزارش عدلنامه، انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز و انجمن‌های علمی دانشجویی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و دانشگاه اردکان مدرسه تابستانه فقه و حقوق را برگزار می‌کنند.

این مدرسه از ۱۰ مرداد به مدت ۶ هفته و طی ۷۰ ساعت برپا در دو بخش مباحث فقهی و مباحث حقوقی به صورت مجازی برپا می‌شود و «قصاص»، «اقرار، ایمان و شهادت»، «وکالت و قضا»، «ادله اثبات» و «اقرار، شهادت و وکالت» مباحثی هستند که در این دوره به آن‌ها پرداخته می‌شود.

دکتر احمد حاجی‌ده‌آبادی (استاد تمام دانشگاه تهران دانشکدگان فارابی) طی ۲۰ ساعت به مبحث قصاص می‌پردازد.

دکتر مهدی حمیدی (دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی) مبحث اقرار، ایمان و شهادت را در ۲۰ ساعت توضیح می‌دهد و دکتر محمدرضا فارسیان (دکتری فقه وحقوق)، مباحث وکالت و قضا را طی ۲۰ ساعت شرح می‌دهد.

دکتر وحید نیکخواه (وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه) مبحث ادله اثبات را طی ۲ ساعت بازگو می‌کند و دکتر وحید مرادخانی (وکیل دادگستری و مدرس دانشگاه) مباحث اقرار، شهادت و وکالت را در ۸ ساعت شرح خواهد داد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره واتساپ ۰۹۳۹۳۰۲۲۱۶۹ تماس بگیرند./ایسنا