اصلاحیه و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه منتشر شد
اصلاحیه و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه منتشر شد
عدلنامه: داوطلبان می‌توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت‌نام، پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات اصلاحیه ذیل و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت‌نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

به گزارش عدلنامه، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اصلاحیه و اضافات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه منتشر شد.

در اطلاعیه منتشرشده از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه آمده است:

«بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه می‌رساند، اصلاحیه و اضافات دفترچه راهنمای آزمون مذکور منتشر شد.

داوطلبان می‌توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت‌نام، پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات اصلاحیه ذیل و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت‌نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند ضمن مراجعه به پروفایل خود در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

در شرایط احراز شغل‌های زیر، موارد زیر اضافه شده است:

– تقریر نویس

«لیسانس علوم سیاسی» اضافه گردیده است.

«لیسانس حقوق» اضافه گردیده است.

– متصدی امور دفتری

«لیسانس حقوق» اضافه گردیده است.

– کارشناس حقوقی

«لیسانس حقوق» اضافه گردیده است.

تغییر جزئی در مفاد آزمون تخصصی برخی از مشاغل

با توجه به تغییر شرایط احراز برخی از مشاغل و احتمال تغییرات جزئی در مواد آزمون اختصاصی، فایل نهایی مواد آزمون روز دوشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۰ مجدداً در صفحه اول سامانه بارگذاری خواهد شد.» /ایسنا