یک وکیل دادگستری سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای جهاد دانشگاهی شد   
یک وکیل دادگستری سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای جهاد دانشگاهی شد   
عدلنامه: طی حکمی از سوی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی، سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای این نهاد منصوب شد.

طی حکمی از سوی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی، سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای این نهاد منصوب شد.

به گزارش عدلنامه و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر فتاح فتاحی با حکم دکتر سید رضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی به عنوان سرپرست دفتر امور حقوقی و قراردادهای این نهاد منصوب شد.

در بخشی از این حکم انتصاب  آمده است: انتظار دارم برنامه محور، دانش مدار و حرفه‌ای با تکیه بر اخلاص، روحیه جهادی، انرژی جوانی، رویکرد تحول آفرین و تعامل هم‌افزا با جهادگران شبکه جهاددانشگاهی و کلیه کنشگران مرتبط با مسائل حقوقی و امور قراردادهای این نهاد، حداکثر تلاش جهادی خود را در ارتقا و بهبود مستمر بهداشت حقوقی و قضایی، استقرار نظامات پیشکنشانه، تقویت دیپلماسی حقوقی با نهادهای حاکمیتی ذیصلاح و شرکا و رقبای راهبردی و همچنین توسعه مزیت‌های این نهاد در انعقاد قراردادهای با میزان خطرپذیری قابل کنترل، تشکیل و توسعه بانک‌های اطلاعاتی مورد نیاز، شبکه سازی خبرگان حقوقی جهاد و تعالی و توانمندسازی آنان، طراحی سازوکار مطلوب شناسایی تغییر و تحولات محیطی تاثیرگذار بر تصمیمات ارکان نهادی و مدیران ارشد جهاد دانشگاهی و حساس سازی لازم نسبت به موضوعات راهبردی و تدوین و تقدیم پیشنهادات اصلاحی و انجام به‌هنگام و مطلوب کلیه امور محوله، به کار گرفته و گزارشات ادواری و مستمر از اقدامات صورت پذیرفته را ارائه نمایید. إن‌شاءالله.

مسلم است که ادامه توفیق خدمت در این سِمَت، مشروط به تداوم تقیُّدتان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مجاهدت برای تحقق اهداف جهاددانشگاهی خواهد بود.

فتاحی دانش آموخته مقطع دکتری از دانشگاه فردوسی مشهد و وکیل پایه یک دادگستری است که پیش از این معاون حقوق عامه و سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه بوده و در نهاد ریاست جمهوری، دادگستری استان تهران، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت های تابعه شرکت ملی مس ایران دارای سوابق فعالیت حقوقی است. وی همچنین تدریس در دانشگاه‌های تربیت مدرس و شهید چمران اهواز را در کارنامه خود دارد.