پیام رئیس قوه قضاییه در پی جنایت صهیونیست‌ها در سوریه و شهادت مستشاران ایرانی 
پیام رئیس قوه قضاییه در پی جنایت صهیونیست‌ها در سوریه و شهادت مستشاران ایرانی 
عدلنامه: رئیس قوه قضاییه جنایت اخیر صهیونیست‌ها در سوریه را محکوم کرد و شهادت پنج مستشار نظامی ایران اسلامی را که با خواست دولت سوریه در این کشور مشغول حفاظت از امنیت منطقه بودند، تسلیت گفت.

به گزارش عدلنامه از قوه قضاییه، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای آمده است: صهیونیست‌های غاصب و درمانده که از جنایت‌ها و ددمنشی حدود ۱۰۰ روزه خود در غزه طرفی نبسته‌اند، برای نجات خود از هلاکت که تحقق آن قطعی است، به مناطق مسکونی کشور سوریه حمله کرده و در جریان این حمله پنج نفر از مستشاران نظامی ایران اسلامی که با خواست دولت سوریه در این کشور، مشغول حفاظت از امنیت منطقه بودند را به شهادت رساندند.

رئیس قوه قضاییه افزود: اینجانب شهادت شهیدان والامقام، سردارحجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی را به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا، همه نیروهای مسلح جان بر کف ایران اسلامی و خانواده معزز این شهیدان سرافراز تبریک و تسلیت گفته و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا را برای این شهیدان از خداوند متعال مسالت دارم.

به گزارش عدلنامه در حمله هوایی روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی تعدادی از نیروهای سوری و پنج تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شهیدان حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمد امین صمدی؛ شهدای جنایت امروز(شنبه) صهیونیست‌های غاصب هستند./ایرنا