«مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات» سازمان زندان‌ها منصوب شد
«مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات» سازمان زندان‌ها منصوب شد
عدلنامه: رئیس سازمان زندان‌ها، «مهدی شمسی» را به عنوان «مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات» این نهاد منصوب کرد.

به گزارش عدلنامه، مهدی شمسی، طی حکمی از سوی رئیس سازمان زندان‌ها، به عنوان «مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات» این سازمان منصوب شد.

در این حکم بر ساماندهی، مدیریت و نظارت بر تبادل اطلاعات بر مبنای روش‌های علمی در دوره تحول و تعالی به‌منظور تحقق سند تحول قضایی، در راستای شکوفایی هرچه بیشتر نظام زندانبانی اسلامی تأکید شده است.

در حکم دکتر غلامعلی محمدی خطاب به مدیرکل جدید دفتر آمار و فناوری اطلاعات آمده است:

«نظر به حساسیت و جایگاه خاص دفتر مذکور در سازمان و نقش کلیدی آن در پیاده‌سازی برنامه‌ها و سیاست‌های اصلاح و تربیت در بستر اطلاعاتی و ارتباطی امن و پایدار، حفظ محرمانه بودن اطلاعات ساختاری، بکارگیری تکنولوژی و نیز امکانات و تجهیزات مدرن فناوری اطلاعاتی که بهره‌برداری بهینه از آنها مستلزم برخورداری از دانش به‌روز و اخذ اطلاعات دقیق از عملکرد فرآیندهای مدیریتی و آمار در این زمینه می‌باشد،

انتظار دارد با توجه به تهدیدات موجود در فضای سایبری، ضمن بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود نسبت به تحقق فعالیت‌های ابلاغی ریاست محترم قوه قضائیه، ضمن همکاری و تبادل نظر با معاونین و مدیران محترم ستادی و استانی در جهت ساماندهی، مدیریت و نظارت بر تبادل اطلاعات بر مبنای روش‌های علمی در دوره تحول و تعالی به منظور تحقق سند تحول قضایی، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نظام زندان بانی اسلامی باشیم.

موفقیت روزافزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) را از خداوند سبحان مسئلت دارم. /ایسنا