شهادت برادر زاده و همسر برادر معاون حقوقی رئیس جمهور در حادثه تروریستی کرمان
شهادت برادر زاده و همسر برادر معاون حقوقی رئیس جمهور در حادثه تروریستی کرمان
عدلنامه: همسر و دختر برادر معاون حقوقی رئیس جمهور که از مشهد برای حضور در چهارمین سالگرد سردار دلها به کرمان سفر کرده بودند در جریان اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند.

به گزارش عدلنامه، شهیده مریم قوچانی غروی ساکن مشهد مقدس، همسر غلامحسین دهقان برادر بزرگ محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور است. دختر این شهید گرانقدر نیز جزو مجروحان حمله تروریستی کرمان بود که بر اثر جراحات وارده امروز به شهادت رسید.

اعضای بدن فاطمه دهقان که مرگ مغزی شده بود، امروز به چند بیمار اهدا شد.  محمد دهقان ظهر شنبه در حاشیه مراسم تشییع شهیدان حمله تروریستی کرمان(مریم قوچانی غروی و عادل رضایی) در مشهد اظهار کرد: این شهدا سال‌ها در مسیر حرم امام حسین(ع) به زیارت رفتند و بالاخره در مسیر زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان به آرزوی خود رسیدند.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: خداوند ما را در مسیر شهدا و رهرو آنان قرار دهد.  دهقان تصریح کرد: راه شهید سلیمانی یک مکتب است و هر روز در میان مردم رونق بیشتری خواهد گرفت. در نتیجه ۲ انفجار تروریستی در روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ در کرمان ۹۰ نفر از هموطنان شهید و ۲۸۴ نفر نیز زخمی شدند که بیش از یکصد نفر آنان در بیمارستان ها بستری هستند./ایرنا