سخنگوی سازمان ثبت اسناد خبر داد: صدور ابلاغ برای ۸۵۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری
سخنگوی سازمان ثبت اسناد خبر داد: صدور ابلاغ برای ۸۵۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری
عدلنامه: سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۸۵۰ نفر از مجموع ۹ هزار و ۱۶ نفر پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری ۱۴۰۱ ابلاغ دریافت کردند.

به گزارش عدلنامه، صفدر کشاورز روز یکشنبه در نشست خبری درباره آخرین وضعیت پذیرفته شدگان آزمون سردفتری ۱۴۰۱ گفت: آزمون سردفتری ۱۴۰۱ در ۲۵ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد و ۹ هزار و ۵۳۴ نفر در این آزمون پذیرفته شدند و از مجموع پذیرفته‌شدگان آزمون، صلاحیت عمومی ۹ هزار و ۱۶ نفر تایید شده است.

وی توضیح داد: مقرر شده بود همه پذیرفته‌شدگان آزمون به درگاه ملی صدور مجوزها مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند اما تاکنون ۲هزار و ۷۵۹ نفر به این درگاه مراجعه نکرده‌اند همچنین پنج هزار و ۴۵۰ نفر اختبار شدند و سه هزار و ۷۱۰ نفر از آنها با کارآموزی قبول شدند و در حال گذراندن مراحل مختلف هستند.

کشاورز افزود: از مجموع پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری ۱۴۰۱ تاکنون برای ۸۵۰ نفر ابلاغ سردفتری صادر شده است، ۳ هزار و ۷۱۰ نفر از اختبار شدگان با کاراموزی قبول شدند و در حال سپری کردند دوره کارآموزی هستند، ۹ هزارو ۱۶ نفر صلاحیت عمومی آن ها تایید شده است.

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز آموزش قوه قضاییه، اضافه کرد: آموزش پذیرفته شدگان آزمون سردفتری توسط مرکز آموزش قوه‌ قضائیه انجام می‌شود و این امکان فراهم شده است که آموزش آنها در استان‌ها صورت پذیرد و پس از گذراندن دوره‌های مختلف آموزشی ابلاغ آنها انجام خواهد شد./ایرنا