رییس اسبق فدراسیون کانون‌های وکلای ژاپن خواستار لغو برگزاری المپیک شد
رییس اسبق فدراسیون کانون‌های وکلای ژاپن خواستار لغو برگزاری المپیک شد
عدلنامه : اوتسونومیا کنجی(Utsunomiya kenji) با نگارش یک درخواست و راه انداختن کمپینی بین المللی برای امضای این درخواست، خواستار لغو بازی های المپیک ۲۰۲۱ توکیو شد.

به گزارش عدلنامه ، وکیل پیشکسوت ژاپنی اوتسونومیا کنجی ، با راه اندازی طوماری اینترنتی با موضوع لغو برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو، از مردم تمام کشورهای جهان خواست به امضای این طومار بپردازند.

براساس گزارش های منتشر شده، از شروع این کارزار در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا به امروز ، بیش از ۳۵۰ هزار نفر از بیش از ۱۳۳ کشور جهان این درخواست را امضا کرده اند.

 وکیل ۷۴ ساله ، اوتسونومیا کنجی که ایده پرداز و سازمان دهنده این طومار اینترنتی است در یک کنفرانس خبری تاکید کرد: کاملا آشکار است که تا پایان شیوع جهانی کرونا در ژاپن و سراسر جهان ، زمان زیادی باقی مانده است.

این رییس سابق فدراسیون کانون های وکلای ژاپن یادآور شد که در توکیو وضعیت اضطراری برقرار است و عده مبتلایان بدحال در حال افزایش است.

اوتسونومیا در ادامه گفت : این بازی ها باید در محیطی برگزار شوند که تمام مردم جهان با تمام وجود از آنها استقبال کنند یا در غیر این صورت، باید کاملا لغو شوند.