رئیس کانون وکلای دادگستری استان همدان: بیش از ۸۰۰ نفر عضو کانون وکلای همدان هستند و ۷۰۰ نفر در انتخابات شرکت نکردند
رئیس کانون وکلای دادگستری استان همدان: بیش از ۸۰۰ نفر عضو کانون وکلای همدان هستند و ۷۰۰ نفر در انتخابات شرکت نکردند
عدلنامه: اعضای این کانون فارغ از اینکه به کدام گروه و شخص رای می‌دهند، باید در انتخابات حضور پیدا کنند تا قدرت چانه‌زنی این قشر را بالا ببرند.

به گزارش عدلنامه، مهدی غلامی‌جلال روز پنجشنبه در آیین معارفه هیات مدیره دهمین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری استان همدان افزود: در این دوره از انتخابات اخلاق و انصاف رعایت شده است.

وی با گله مندی از وکلایی که در انتخابات شرکت نکردند افزود: بیش از ۸۰۰ نفر عضو کانون وکلای دادگستری استان همدان هستند و ۷۰۰ نفر در انتخابات شرکت نکردند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان همدان ادامه داد: شخصی که ۲ سال یکبار ۱۰ دقیقه برای شرکت در انتخابات وقت نمی‌گذارد، توقعی نمی‌تواند از کانون داشته باشد.

غلامی‌جلال ادامه داد: برای انتخاب روسای کمیسیون‌ها، چنانچه رییس کمیسیونی بدون عذر موجه در انتخابات شرکت نکرده، عذرش خواسته شود.

وی گفت: طبق مصوبه‌ دوره جدید، که هر سه ماه یکبار، گزارش عملکرد خود را به همکاران ارائه داده و انتقاد پذیر هم هستیم.

وی بیان کرد: پیشنهادهای شفاهی باید به صورت کتبی ارائه شود تا بتوان در جلسه هیئت مدیره روی آن بحث کرد.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان همدان با بیان اینکه کانون وکلای دادگستری درگیر مسائل بیرونی شده، مطرح کرد: اگر انتظار داشته باشیم که هیات مدیره، مثل سابق و به تنهایی کارها را رصد کند، انتظار نابجایی است چون کانون‌ها به دلیل نرمشی که داشتند، به کیسه بوکس تبدیل شدند از طرفی برخی آقایان به دلیل تخریب، وارد صنف ما شدند.

غلامی‌جلال تاکید کرد: نباید در صدد حذف بزرگان کانون باشیم چون این بزرگان، مایه مباهات ما هستند.

در این آیین مهدی غلامی‌جلال، محمدرضا مددی، رحیم فریبا، علی مسلمی و حمیدرضا احمدوند شاهوردی به عنوان اعضای دهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری همدان معارفه شدند.

انتخابات کانون وکلا نهم شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد./ایرنا