خاندوزی: کارکنان قوه قضائیه از حقوق سال آینده رضایت خواهند داشت
خاندوزی: کارکنان قوه قضائیه از حقوق سال آینده رضایت خواهند داشت
عدلنامه: وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره افزایش حقوق کارکنان قوه قضائیه در سال آتی گفت: با توجه به اینکه در اواخر سال جاری وضعیت تحقق درآمد دولت بهتر خواهد شد، امیدواریم رضایت‌مندی بیشتر این گروه حاصل شود.

به گزارش عدلنامه، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، در خصوص افزایش حقوق کارکنان قوه قضائیه در سال ۱۴۰۲ گفت: تنظیمات میزان حقوق بخش‌های مختلف توسط اداره استخدامی با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه صورت می‌گیرد. سپس لایحه مربوط به آن به دولت ارسال می‌شود. زمانی که این لایحه به دولت ارسال شد، ما نیز از چگونگی میزان حقوق کارکنان هر بخش مطلع می‌شویم.

وی در خصوص افزایش حقوق کارمندان قوه قضائیه در سال آتی، اظهار کرد: حتما میزان حقوق کارمندان افزایش خواهد داشت اما این افزایش به نسبت سختی و فشارهای اقتصادی که در سال آینده وجود دارد، چه میزان می تواند انتظارات جامعه را پوشش دهد، قابل توجه و حائز اهمیت است.

 وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: با توجه به اینکه در اواخر سال جاری وضعیت تحقق درآمد دولت بهتر خواهد شد، امیدواریم که با همکاری مجلس شورای اسلامی تصمیمی اتخاذ شود که منجر به رضایت‌مندی بیشتر این گروه شود./فارس