برخورد با متخلفان در انتخابات برابر با قانون
برخورد با متخلفان در انتخابات برابر با قانون
عدلنامه : رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه اجرای مرّ قانون همیشه ملاک عمل دستگاه قضایی بوده است، گفت: در انتخابات پیش رو با قاطعیت با هر فرد و نهادی که از قانون تخطی کند، در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش عدلنامه ، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی ، در دومین نشست شورای قضایی فارس با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو بیان کرد: حضور پرشور در انتخابات، سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام می‌شود.

وی افزود : استان پهناور فارس با مردمی انقلابی یکی از استان‌های مهم و تأثیر گذار در عرصه انتخابات پیش رو در سطح کشور است.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین بر مدیریت منسجم مسئولان قضایی استان ، رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی در خصوص امنیت انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: لازم است مسئولان قضایی در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی اهتمام لازم را داشته باشند ، تا انتخابات پیش رو در سایه آرامش هر چه بیشتر برگزار شود.

موسوی به آمار عملکردی شعب نیز اشاره کرد و گفت: قضات و کارکنان مجتمع‌های قضایی علاوه بر تکریم ارباب رجوع و دقت در کار قضایی نسبت به آمار عملکردی ماهانه حساسیت داشته و در رسیدگی سریع و مختومه کردن به موقع پرونده‌ها تلاش بیشتر و ویژه‌ای داشته باشند.