بازیگر طنز تلویزیون رییس کمیسیون حقوقی شورای شهرستان رشت شد/ساحتِ حقوق ذیل امر فرهنگ!
بازیگر طنز تلویزیون رییس کمیسیون حقوقی شورای شهرستان رشت شد/ساحتِ حقوق ذیل امر فرهنگ!
عدلنامه: علیرضا تاج‌شهرستانی، بازیگر طنز تلویزیون، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و حقوقی شورای شهرستان رشت شد.


به گزارش عدلنامه، علیرضا تاج شهرستانی بازیگر طنز تلویزیون که سال ها در شبکه باران استان گیلان، اعیاد و جُنگ ها در سطح شهر رشت به نمایش طنز می پرداخت، هوای تکیه بر کرسی پارلمان شهری رشت به سرش افتاد و در نهایت نیز با ۱۰ هزار و ۹۷۸ رای در رتبه سوم قرار گرفت و به شورای اسلامی شهر رشت راه یافت.
تاج شهرستانی پس از انتخاب به عنوان نماینده شورای شهر رشت در شورای شهرستان، دیروز به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و حقوقی شورای شهرستان رشت انتخاب شد. سؤال این جاست این بازیگر تئاتر و تلویزیون جز فعالیت فرهنگی در حوزه هنر و تلویزیون، چه فعالیت فرهنگی و اجتماعی شاخص دیگری داشته است که هم در شورای شهر رشت نایب رییس کمیسیون باشد و هم در شورای شهرستان ریاست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و حقوقی را بر عهده بگیرد.
اما نکته اساسی جایی است که باید توجه داشت امور حقوقی در شورای شهر رشت ذیل کمیسیون «برنامه، بودجه و امور حقوقی» تعریف می شود اما در شورای شهرستان در کمیسیون «فرهنگی، اجتماعی و حقوقی»!
حال اینکه چه مناسبت و قرابتی میان امور فرهنگی-اجتماعی‌ و امور حقوقی برقرار است را باید از کسانی که چنین ساختاری را در شورای شهرستان و یا شهرستان های ما نهادند جویا شد اما یقیناً خارج شدن امور حقوقی از اولویت ساختاری و سپردن آن به افراد غیر متخصص نتیجه ای جز ایجاد مشکلات عدیده حقوقی برای مجموعه شورای اسلامی و در نتیجه متضرر شدن شهروندان نخواهد داشت.