بازدید مسئولان دستگاه قضا از سواحل کرگانرود و یک کارخانه در تالش
بازدید مسئولان دستگاه قضا از سواحل کرگانرود و یک کارخانه در تالش
عدلنامه: رییس کل دادگستری گیلان به همراه معاونانش برای نظارت بر روند پیشرفت طرح‌ها و مصوبات بازدید قبلی، به شهرستان تالش رفت.

به گزارش عدلنامه، رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی، صبح دیروز به تالش رفت و بر روند اجرای طرح‌ پاکسازی سواحل کرگانرود از زباله و نهال کاری در این منطقه و مصوبات سفر قبلشان به تالش، از سواحل کرگانرود و یک کارخانه تولیدی این شهرستان بازدید کرد و از روند اجرای این طرح ابراز رضایت کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، در حاشیه بازدید کارخانه زرین آفتاب خزر تالش، با اشاره به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر کاهش تولید آرد مورد نیاز این شهرستان و درخواست حمایت دستگاه قضایی از این کارخانه گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ تن آرد از بزرگترین کارخانه‌های تولید آرد در این منطقه است.

احمد آقایی گفت: به دلیل مشکلات اداره کل غله در تخصیص گندم مورد نیاز به این واحد، در طول ماه فقط ۲۰۰ تن آرد در این کارخانه تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۷ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کارند گفت: در صورت تامین گندم و فعال شدن تمام بخش‌های کارخانه، حدود ۸۰ نفر می‌توانند در آن فعالیت کنند که بستر مناسبی برای اشتغال جوانان بومی منطقه به شمار می‌رود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در پایان افزود: درچند روز آینده نشستی در دادگستری استان با حضور مسئولان و مدیران متولی برای رفع مشکل این کارخانه و افزایش تولید این واحد تولیدی تشکیل خواهد شد تا دغدغه مردم منطقه و گردشگران در خصوص تامین آرد مورد نیاز، رفع شود. /صدا و سیما