بازدید مسئولان دستگاه قضایی گیلان از محل دفن پسماند رحیم آباد
بازدید مسئولان دستگاه قضایی گیلان از محل دفن پسماند رحیم آباد
عدلنامه: حجت الاسلام و المسلسمن خلیلی در بازدید از محل دفن غیر اصولی زباله در منطقه طول لات بخش رحیم آباد، با بیان اینکه زباله و پسماند به عنوان معضلی بزرگ در استان‌های شمالی مطرح است، گفت: باید برای حل معضل پسماند و راه صحیح دفع آن، چاره‌ای اساسی اندیشید.

به گزارش عدلنامه، حجت الاسلام و المسلسمن حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان، به همراه معاونان خود با حضور در بخش رحیم آباد رودسر، پس از بازدید از محل دفن غیر اصولی زباله و تصفیه خانه طول لات، در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی بخش رحیم آباد نیز شرکت کرد.

حجت الاسلام و المسلسمن خلیلی در بازدید از محل دفن غیر اصولی زباله در منطقه طول لات بخش رحیم آباد، با بیان اینکه زباله و پسماند به عنوان معضلی بزرگ در استان‌های شمالی مطرح است، گفت: باید برای حل معضل پسماند و راه صحیح دفع آن، چاره‌ای اساسی اندیشید.

وی همچنین در بازدید از عملیات ساخت تصفیه خانه طول لات بخش رحیم آباد، این طرح را مهم ارزیابی کرد و افزود: روند ساخت این تصفیه خانه باید با سرعت و دقت انجام شود، زیرا با بهره برداری از این طرح، مردم دو شهرستان رودسر و املش از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنین در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی بخش رحیم آباد با بیان اینکه تصمیماتی که اتخاذ می‌شود باید برای عموم مردم مفید باشد گفت: بسیاری از مشکلات امروز به ویژه در روستا‌ها، با تدبیر و مدیریت صحیح برطرف می‌شود و در این راه همه باید همکاری کنیم تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی با گلایه از اینکه برای برخی‌ها اینجور تداعی شده که دستگاه قضایی برای اجرای طرح‌ها و برداشت

شن و ماسه از رودخانه‌ها مانع ایجاد می‌کند، افزود: دستگاه قضایی، آمادگی دارد برای رفع مشکلات موجود با سودجویان برخورد کرده و از اقداماتی که به نفع همه مردم باش استقبال کنیم.

وی افزود: مدیران دستگاه‌ها و همچنین دهیاران و شورا‌ها با برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات گام بردارند و دستگاه قضایی هم آن‌ها را حمایت می‌کند.

رئیس دادگستری گیلان در پایان این نشست، با جمعی از دهیاران و شورا‌های حاضر دیدار و گفتگو کرد و به سوالات آنان پاسخ داد. /صدا و سیما

 

 

بازدید مسوولان دستگاه قضایی گیلان از محل دفن پسماند رحیم آباد

بازدید مسوولان دستگاه قضایی گیلان از محل دفن پسماند رحیم آباد