اعلام آمادگی مرکز وکلای قوه قضاییه برای وکالت خانواده شهید رنجبر
اعلام آمادگی مرکز وکلای قوه قضاییه برای وکالت خانواده شهید رنجبر
عدلنامه: مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه‌ قضاییه در نامه‌ای به فرماندهی نیروی انتظامی، آمادگی خود را برای بر عهده گرفتن وکالت خانواده شهید رنجبر مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی که در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهید خود پیوست، اعلام کرد.

به گزارش عدلنامه، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه‌ قضاییه، در نامه‌ای به فرماندهی نیروی انتظامی، آمادگی خود را برای بر عهده گرفتن وکالت خانواده شهید رنجبر، مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی که در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهید خود پیوست، اعلام کرد.

در نامه‌ این مرکز به فرماندهی نیروی انتظامی ضمن ابراز تاسف و تاثر نسبت به رویداد شهادت مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی و یادآوری سعه‌ صدر و رفتار انسان‌دوستانه‌ پلیس، اعلام شده است: همان‌گونه که اعلان حمایت‌های لازمِ حقوقی و تسهیل دست‌یابی مردم به خدمات قضایی و حفظ حقوق عامه از اهداف تشکیل مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه‌ قضاییه برشمرده شده است، به‌منظور حمایت از خانواده شهید رنجبر و نیروهای عزیز انتظامی، این مرکز آمادگی دارد به‌عنوان وکیل مدافع به این دعوی ورود کند.

به گزارش عدلنامه، ۱۴ بهمن سال جاری، ستوان یکم علی اکبر رنجبر، جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز، در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهیدش پیوست. قاتل این شهید، ۱۵ بهمن ماه دستگیر شد. /ایرنا