اعضای هیأت مذاکره کننده اسکودا با قوه قضاییه شناور خواهند بود و از قبل مشخص نیستند
اعضای هیأت مذاکره کننده اسکودا با قوه قضاییه شناور خواهند بود و از قبل مشخص نیستند
عدلنامه: به نقل از یک منبع آگاه درخصوص جزئیات تعیین اعضای این کارگروه، در ابتدا یکسری افراد معرفی شدند تا به عنوان اعضای کارگروه انتخاب شوند اما درنهایت تصمیم بر این شد که اعضای ثابتی برای این کارگروه در نظر گرفته نشود و در اسرع وقت (ظرف یک ماه) این اعضا با هماهنگی دکتر کوشا برای هر جلسه تعیین شوند.

به گزارش عدلنامه و به نقل از یک منبع آگاه درخصوص جزئیات تعیین اعضای این کارگروه، در ابتدا یکسری افراد معرفی شدند تا به عنوان اعضای کارگروه انتخاب شوند اما درنهایت تصمیم بر این شد که اعضای ثابتی برای این کارگروه در نظر گرفته نشود و در اسرع وقت (ظرف یک ماه) این اعضا با هماهنگی دکتر کوشا برای هر جلسه تعیین شوند.

این مدیر نهاد وکالت ادامه داد:  قرار شد اعضای کارگروه به صورت شناور و بسته به مقاماتی که از سوی قوه قضاییه در هر جلسه حضور خواهند داشت تعیین گردند. به طور کلی اسامی برخی افراد ازجمله وکیل بهرام فرهمند صابر (رئیس کانون وکلای بوشهر)، وکیل بهرام ولیپور (رییس کانون وکلای مازندران)، دکتر حسن صفادوست (بازرس کانون وکلای مرکز)، وکیل روح الله وکیلی (رییس سابق کانون وکلای کرمانشاه) مطرح شد.

یک مدیر دیگر نهاد وکالت ضمن تأیید شناور بودن اعضای هیأت مذاکره کننده اسکودا گفت: احتمالا برخی اعضای پیشنهاد شده با اعضای هیات مذاکره کننده کانون وکلای مرکز مشترک باشند و این اشخاص به منظور حل چالش های انتخابات هیأت‌رئیسه اسکودا  تلاش خواهند کرد./وکلاپرس