وزیر علوم به دیدار دکتر حسین صفایی حقوقدان برجسته کشور رفت
وزیر علوم به دیدار دکتر حسین صفایی حقوقدان برجسته کشور رفت
عدلنامه: حسین سیمایی ظهر روز گذشته (پنج‌شنبه) با همراهی سیداحمدرضا خضری مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی، سعید حبیبا معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان؛ به دیدار پروفسور «حسین صفائی» نویسنده، مترجم، حقوقدان و استاد برجسته و چهره علمی کشور رفت و در مقام شاگردی، از مقام شامخ و بلندپایه استاد خود تجلیل کرد.

به گزارش عدلنامه، حسین سیمایی ظهر روز گذشته (پنج‌شنبه) با همراهی سیداحمدرضا خضری مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی، سعید حبیبا معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان؛ به دیدار پروفسور «حسین صفائی» نویسنده، مترجم، حقوقدان و استاد برجسته و چهره علمی کشور رفت و در مقام شاگردی، از مقام شامخ و بلندپایه استاد خود تجلیل کرد.

گفتنی است؛ دکتر حسین صفایی حقوقدان، نویسنده، مترجم و استاد بازنشسته دانشگاه تهران و عضو پیوسته فرهنگستان علوم است. وی همچنین سابقه ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران را نیز در کارنامه دارد و  هم‌اکنون سردبیر فصلنامه علمی تخصصی دانشنامه‌های حقوقی نیز است.

صفایی یکی از برگزیدگان سومین دوره جایزه علمی علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۹۲ می‌باشد. همچنین در سال ۱۴۰۲ در کنار ۱۱ چهره برجسته علمی کشور، موفق به دریافت نخستین «نشان عالی دانش» شده است.