دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال سرپرست تیم داوران مسابقات فوتسال المپیاد اسکودا شد   
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال سرپرست تیم داوران مسابقات فوتسال المپیاد اسکودا شد   
عدلنامه: حسن کامرانی‌فر، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال که سابقه قضاوت به عنوان کمک داور در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد به عنوان سرپرست تیم داوران مسابقات فوتسال در هفتمین دوره المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در مشهد تعیین شد.

به گزارش عدلنامه، در جلسه‌ای که با حضور وکیل حسن حسن زاده رئیس کانون وکلای خراسان و وکیل رضا راد رئیس کمیسیون ورزشی کانون برگزار شد، حسن کامرانی‌فر به عنوان سرپرست تیم داوران مسابقات فوتسال در هفتمین دوره المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در مشهد تعیین شد‌.

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خراسان، در این جلسه که ۲۲ مردادماه در محل کانون برگزار شد، علاوه بر حسن کامرانی‌فر، وکیل علی شریعتمدار سرپرست تیم فوتسال کانون وکلای دادگستری خراسان و حسین اسلامی سرمربی تیم فوتسال کانون نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است حسن کامرانی‌فر داور مشهدی مسابقات فوتبال، سابقه قضاوت این رشته ورزشی در مسابقات جام جهانی را داشته و در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ دبیر کل فدراسیون فوتبال بوده است. در حال حاضر نیز عضو ناظر داوری فیفا می‌باشد.

گفتنی است هفتمین دوره المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور، مهرماه سال جاری به میزبانی کانون وکلای دادگستری خراسان در مشهد برگزار می‌شود.