بدهی ۸۱ میلیارد تومانی کانون وکلای مرکز به صندوق حمایت وکلا
بدهی ۸۱ میلیارد تومانی کانون وکلای مرکز به صندوق حمایت وکلا
عدلنامه: وکیل محمود کنار رودی عضو کانون وکلای دادگستری مازندران و نماینده این کانون در صندوق حمایت وکلا، با انتشار لیست بدهی های کانون های وکلا به صندوق حمایت خواستار ارائه راهکاری برای وصول بدهی ها شد.

وکیل محمود کنار رودی عضو کانون وکلای دادگستری مازندران و نماینده این کانون در صندوق حمایت وکلا، با انتشار لیست بدهی های کانون های وکلا به صندوق حمایت خواستار ارائه راهکاری برای وصول بدهی ها شد.

مجمع عمومی صندوق حمایت وکلای دادگستری در ۲۱ تیر ماه با حضور نمایندگان کانونها برگزار شد و یکی از دستورات این نشست بررسی صورت های مالی صندوق حمایت منتهی به سال ۱۴۰۲ بود.

با گذشت نزدیک به ۱۰ روز هنوز صندوق حمایت نسبت به انتشار مصوبات این جلسه در درگاه رسمی این نهاد اقدام نکرده است، اما وکیل محمود کنار رودی  نماینده کانون وکلای دادگستری مازندران در صندوق حمایت وکلا، به عنوان یکی از حاضرین در نشست روز ۲۱ تیر ماه گزارشی از صورت های مالی منتهی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ صندوق حمایت وکلا ارائه داده است.

طبق اعلام وکیل کنار رودی کانون وکلای مرکز با رقم بیش از ۸۱ میلیارد تومانی از کل مبلغ مذکور،حدود ۵۳% از کل بدهی به صندوق را به خود اختصاص داده است و همچنین کانون وکلای چهار محال بختیاری کمترین بدهی حق بازنشستگی به صندوق را دارد.

وکیل کنار رودی همچنین با اشاره به اینکه کانون وکلای مازندران نسبت جمعیت بیمه پرداز جز «متعهدترین کانونهای وکلای کشور در قبال صندوق حمایت» بوده است، خواستار کاهش پرداخت تسهیلات به کانونهای ابر بدهکار و تقسیم عادلانه تسهیلات با توجه به اجرای تعهدات کانون ها شده است./وکلاپرس