نخستین جلسه کارگروه اصلاح اساسنامه اسکودا تشکیل شد
نخستین جلسه کارگروه اصلاح اساسنامه اسکودا تشکیل شد
عدلنامه: نخستین جلسه کارگروه اصلاح اساسنامه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه 1403 در محل این اتحادیه برگزار شد.

به گزارش عدلنامه از روابط عمومی اسکودا در این جلسه که با دبیری دکتر محمود حبیبی نایب رئیس دوم اسکودا و با حضور دکتر محمدرضا پاسبان، دکتر حسین عسکری‌راد، شهرام محقق دولت‌آبادی، شهرام مختاری، امیرحسین سجادیه و سعید آئینه‌وند برگزار شد، اعضا به بحث و بررسی پیرامون مفاد مختلف اساسنامه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران پرداختند.

در این جلسه اعضا ضمن تاکید بر اصلاح اساسنامه اسکودا به این مسئله اشاره کردند که این اساسنامه ضمن به‌روز بودن و توجه به نوگرایی و نوآوری در آن، بایستی پاسخگوی چالش‌ها و مسائل امروز نهاد وکالت چه از منظر داخلی و چه در تعامل با نهادهای بیرونی و مرتبط با کانون وکلای دادگستری باشد.

همچنین در این جلسه پیرامون مفاد فعلی اساسنامه اسکودا بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد اصلاحاتی در آن اعمال شود.

اصلاح اساسنامه اسکودا در جلسات بعدی کارگروه مزبور ادامه خواهد داشت تا پس از نهایی شدن این تغییرات، برای تصویب نهایی در نشست آتی هیات عمومی اسکودا مطرح شده تا با موافقت اعضای هیات مدیره کانون‌های وکلای دادگستری و تصویب نهایی، ابلاغ شده و اجرایی شود./اسکودا