حبیب‌زاده مؤمن، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز:  برخی با نهاد وکالتِ مستقل زاویه دارند و دوست ندارند اتحاد و انسجامی در این نهاد وجود داشته باشد   
حبیب‌زاده مؤمن، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز:  برخی با نهاد وکالتِ مستقل زاویه دارند و دوست ندارند اتحاد و انسجامی در این نهاد وجود داشته باشد   
عدلنامه: حبیب زاده مومن خطاب به وکلای دادگستری تاکید کرد: بسیاری دوست ندارند این اتحاد، انسجام و حضور باشکوه شما تداوم داشته باشد. برخی با نهاد وکالت مستقل زاویه دارند لکن حمایت و انسجام درونی شما همکاران عزیز، روزهای بهتری را نوین بخش خواهد بود. 

به گزارش عدلنامه و به نقل از اداره روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر بهنام حبیب زاده مومن، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، در مراسم نوروزی کانون وکلای دادگستری مرکز در سال ۱۴۰۳ در هتل پارسیان استقلال ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت: امیدوارم با کارها و تلاش هایی که تک تک شما انجام می دهید، نهاد وکالت بالندگی بیشتری را تجربه کند. اگر امروز نهاد وکالت به بالندگی رسیده بر اثر رشادت ها و تلاش هایی است که گذشتگان ما انجام دادند و این درخت تناور به شما عزیزان رسیده است و با همدیگر شاهد بالندگی بیشتر آن خواهیم بود.

وی افزود: حضور و حمایت شما عزیران از خانه خودتان روزهای بهتری را ایجاد می کند. اعضای هیات مدیره همواره تلاش کردند و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ شاهد اتفاقات خوبی در خانه وکالت باشیم. این مراسم برای اتحاد، انسجام و هماهنگی نهاد وکالت با خانه خودش است. تشکر می کنم در خانه خودتان حضور دارید و مشارکت می کنید و حضور شما را مغتنم می دانم.

حبیب زاده مومن خطاب به وکلای دادگستری تاکید کرد: بسیاری دوست ندارند این اتحاد، انسجام و حضور باشکوه شما تداوم داشته باشد. برخی با نهاد وکالت مستقل زاویه دارند لکن حمایت و انسجام درونی شما همکاران عزیز، روزهای بهتری را نوین بخش خواهد بود.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز خاطرنشان کرد:  لایحه جامعه وکالت مطرح است و با تلاشی که معمرین انجام دادند، امیدوارم با کمک و همراهی تک تک شما عزیزان سرانجام آن نیک باشد و امیدوارم با حل مسئله ورود با عزت همکاران از طریق ایجاد گیت های ورودی، در روزهای آینده اتفاقات خوبی رقم بخورد.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در پایان گفت: امیدوارم در سال ۱۴۰۳، سال خوبی را در نهاد وکالت در کنار همکاران شایسته و فرهیخته شاهد باشیم.