تبریک رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در پی عملیات موفق «وعده صادق»
تبریک رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در پی عملیات موفق «وعده صادق»
عدلنامه: رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح طی پیامی به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موفقیت بزرگ حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی را تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِن تَنصرو الله یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

باسلام و تحیت

عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین “وعده صادق” در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک و انتقام ترورهای ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرزندان رشید ایران اسلامی، پیروزی بزرگ و پرافتخاری را برای مردم شریف و شهیدپرور میهن عزیزمان رقم زد و برگ زرین دیگری بر افتخارات نیروهای مسلح کشور سرافرازمان خصوصاً سپاه پاسدارن همیشه پیروز افزود، که نشان داد گنبد آهنین آن رژیم در برابر عزم و ایمان ملت ایران، گنبدی پوشالی است.

بی‌شک این پیروزی و سیلی محکم به رژیم سفّاک، جنایتکار و تروریست اسرائیل و حامیانش، تبلور و تجسم درک عمیق سربازان ولایت از هدایت‌های حکیمانه‌ی رهبر فرزانه، فرمانده مقتدر و دوراندیش انقلاب است که روند قدرت‌افزایی دفاعی و بازدارنده را سرلوحه کار سازمانی خود می دانند و هر گونه تهدید، تعرض و طمع ورزی به استقلال، امنیت و تمامیت ارضی میهن اسلامی را با پاسخ قاطع و کوبنده مواجه خواهند ساخت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهداء مظلومی که به دست دژخیمان رژیم جعلی اسرائیل به خاک و خون کشیده شدند، این پیروزی قدرتمندانه را خدمت قطب دایره امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله العالی و نیروهای مسلح مقتدر خصوصاً دلاورمردان سپاه پاسداران و یکایک مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و توفیق روز افزونِ جنابعالی و تمامی مبارزانِ عرصه‌ی مقاومت را در مبارزه بی امان با دشمن صهیونیست و امپریالیسم جهانی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. /ایلنا