چکیده : اجاره سند راه گشا آماده ارائه خدمات در زمینه اجاره سند برای آزادی زندانی، اجاره سند برای دادگاه و دادسرا در خدمت شما می باشد.   اجاره سند راه گشا ارائه خدمات در زمینه اجاره سند و تامین وثیقه ۰۹۱۹۲۷۰۲۱۸۱ کاربرد اجاره سند بعد از دستگیری فرد مجرم (کسی که انجام و وقوع […]

چکیده : اجاره سند راه گشا آماده ارائه خدمات در زمینه اجاره سند برای آزادی زندانی، اجاره سند برای دادگاه و دادسرا در خدمت شما می باشد.

 

وثیقه و سند اجاره ای

اجاره سند راه گشا

ارائه خدمات در زمینه اجاره سند و تامین وثیقه

۰۹۱۹۲۷۰۲۱۸۱

کاربرد اجاره سند

بعد از دستگیری فرد مجرم (کسی که انجام و وقوع جرمی توسط وی به اثبات رسیده است) یا متهم  (فردی که مشکوک به انجام جرم می‌باشد، لیکن ادله کافی مبنی بر انجام جرم توسط وی وجود ندارد.) دستگاه قضا وی را به زندان انداخته و در چنین شرایطی با توجه به جزییات پرونده وی می‌توان در ازای معرفی سند ملکی به دادگاه خواستار آزادی وی شد و بنابر دلایلی که اجاره سند راه گشا در همین مقاله عنوان خواهد نمود خانواده فرد زندانی می‌توانند از سند اجاره‌ای استفاده کنند.

آزادی در گرو سند

یک راهکار قانونی برای کمک به زندانیان و رهایی ایشان از زندان حتی به صورت موقت ارائه سند ملکی به عنوان وثیقه به دادگاه محترم می‌باشد. مراحل انجام این کار به این شکل است که بعد از بررسی اولیه پرونده توسط قاضی محترم دستگاه قضا ایشان با توجه به جزییات پرونده و شرایط شخص زندانی اعم از متهم یا مجرم بودن و تعداد دفعات محکومیت وی و نوع و شدت جرم انجام شده یا اتهام وارده و غیره  در صورت امکان اقدام به تعیین قرار وثیقه خواهدکرد.

در این مرحله نزدیکان و خانواده فرد زندانی می‌توانند با معرفی و ارایه وثیقه خواسته شده اقدام به آزادی زندانی خویش نمایند. اما اگر ایشان فاقد ملک شخصی و یا حتی دارای ملکی با ارزشی کمتر از وثیقه خواسته شده باشند در چنین حالتی می‌توانند اقدام به اجاره سند نمایند که در این زمینه شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده با تکیه بر سوابق و پیشینه ما در گروه اجاره سند راه‌گشا پرونده زندانی خویش را به ما سپرده و با دریافت سند اجاره‌ای فوری و ارزان مشکل خویش را حل نمایید.

نجات موقت از زندان

با ارائه وثیقه خواسته شده به دادگاه یا دادسرا فرد زندانی می‌تواند به صورت موقت از زندان رها شده و تا حدودی به زندگی روزمره خویش بازگردد، حتی اگر وثیقه ارایه شده یک سند اجاره‌ ای باشد باز هم در نتیجه تفاوتی نخواهد داشت .

این کار مزایایی خواهد داشت از جمله اینکه اگر فرد زندانی تنها متهم یک پرونده باشد و انجام جرم توسط وی هنوز ثابت نشده باشد، وی می‌تواند با رهایی از زندان اقدامات لازم و تلاش خود را برای جمع‌آوری مدارکی دال بر بی‌گناهی خویش بنماید .

حتی اگر فرد زندانی مجرم باشد و انجام عملی خلاف قانون توسط وی به اثبات رسیده باشد این فرد می‌تواند با رهایی از زندان اولا به امور خانواده و نزدیکان خویش رسیدگی نماید. دوما برای جلب رضایت شاکی یا شاکیان پرونده همچنین برای جبران خسارت وارده تلاش کرده و پرونده را به سرانجام برساند.

در هر دو مورد اولین حسن ارایه وثیقه رسیدگی به امورد خانوادگی و شخصی فرد زندانی می‌باشد علی الخصوص اگر این فرد سرپرست خانوار باشد.

آزادی زندانی

مزایا و معایب اجاره سند

تا اینجا در مورد دلیل و لزوم اجاره ی سند توضیحاتی را ارایه دادیم. حال این مساله مطرح میشود که هر چیزی در این دنیا دارای مزایا و معایبی می‌باشد. در مورد سند اجاره‌ای برای دادگاه و دادسرا نیز همین مساله صادق خواهد بود.

پس مشاورین گروه اجاره سند راه‌گشا بر خود لازم می‌دانند که در این مورد حتی الامکان قدمی در جهت راهنمایی شما عزیزان بردارند.

مزایای اجاره سند

اجاره سند دارای مزایای بسیاری از جمله موارد زیر می‌باشد:

  • همانطور که پیش‌تر ذکر شد با ارایه سند اجاره‌ای به دادگاه یا دادسرا زندانی از زندان رها شده و می‌تواند اولا به امور خانواده خویش رسیدگی نماید
  • ثانیا از محیط زندان که مملو از مجرمان بعضا خطرناک می‌باشد دوری نماید چه بسا که در چنین محیطی فرد حتی جرایم و روش‌های نامناسبی را یاد بگیرد که نه تنها این حبس سودی به حال وی نخواهد داشت بلکه ضرری وضاعف نیز در پی خواهد داشت.
  • و مزیت دیگر این مساله این است که فرد زندانی اعم از متهم یا مجرم می‌تواند در جهت خاتمه بخشیدن به پرونده خویش اقدامات لازم را انجام داده و سریعتر از این مخمصه رهایی یابد.

معایب اجاره سند

به طور مثال فرار کردن زندانی. که البته این موضوع نیز راهکار داشته و مالکین سندی که سند ملکی خویش را به گروه اجاره سند راه‌گشا می‌سپارند می‌توانند با اطمینان خاطر این کار را انجام دهند و نگرانی بابت سند ملک خویش نداشته باشند، چرا که کارشناسان ما در گروه اجاره سند راه‌گشا حین عقد قرارداد بین خانواده فرد زندانی و شخص سندگذار اقدام به دریافت تضمین و ضمانت لازم و کافی می‌نمایند که جلوی بروز چنین مشکلی را گرفته و نگرانی را از شخص صاحب سند بزدایند.

اجاره سند برای زندانیان

از سند اجاره‌ای برای موارد بسیاری از جمله دریافت وام بانکی و یا مسافرت خارجی برای افراد مشمول سربازی و . . .  استفاده می‌شود، اما منظور کارشناسان ما در گروه اجاره سند راه‌گشا در این مقاله فقط و فقط فرصتی برای آزادی مشروط زندانیان از زندان می‌باشد.

این آزادی مشروط برای افراد زندانی گاهی بسیار حایز اهمیت خواهد بود. به طور مثال فردی را در نظر بگیرید که تنها متهم است و جرمی انجام نداده پس آزادی این فرد برای جمع آوری مدارکی دال بر بی‌گناهی خویش بسیار اهمیت خواهد داشت و یا حتی فردی که مجرم است می‌تواند با استفاده از این آزادی مشروط اقدام به رسیدگی به امورد خانواده خویش کرده و یا حتی اقدام به جلب رضایت شاکی یا شاکیان پرونده خویش بنماید.

مزایای استفاده از اجاره سند راه گشا

همراهی گروه اجاره سند راه‌گشا با شما زندانیان عزیز در شرایطی که فرد تنها متهم است و کاری خلاف قانون انجام نداده چنین فردی به شدت به کمک نیاز داشته تا بتواند بی‌گناهی خویش را ثابت نماید و یا حتی فردی که مجرم است همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم با رهایی از زندان می‌تواند قدمی مثبت بردارد.

لذا شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر در مورد مساله اجاره سند برای آزادی زندانی پرونده خویش را به گروه اجاره سند راه‌گشا بسپارید و با اطمینان قلبی پرونده خویش را پیگیری نمایید. با بیش از یک دهه سابقه درخشان و عاری از اشتباه همواره کنار شما عزیزان خواهیم بود.

 سند ضمانتی پلی به سوی آزادی موقت زندانیان

هرچند که مجازات زندان و حبس قطعا در هر جامعه‌ای برای انواع جرایم لازم است چرا که اگر نباشد جرم و جنایت بیش از هر زمانی فراگیر خواهد شد و دیگر بازدارنده‌ای وجود نخواهد داشت اما گاهی نتیجه‌ای معکوس در پی خواهد داشت. به عنوان مثال در نظر بگیرید فردی با چندین مورد کلاهبرداری در کنار فردی که تنها برای مبلغی جزیی محبوس شده در یک مکان زندگی کنند یا فردی که در تصادف سهوا باعث مرگ کسی شده در کنار یک قاتل باشد. در چنین مواردی گاهی اثر سو حبس بسیار بیشتر از اثر بازدارندگی آن می‌باشد.

در چنین مواردی با تامین قرار وثیقه و با توجه به شرایط گفته شده و بعضا استفاده از سند اجاره‌ای می‌توان قدمی در جهت آزادی قانونی و موقت فرد زندانی برداشته و ما در این راه همواره کنار شما عزیزان بوده‌ایم.

با تجربه‌ای بیش از یک دهه همواره همکاران و کارشناسان گروه اجاره سند راه‌گشا در کنار شما عزیزان بوده‌اند تا بتوانیم قدمی در راستای اصلاح جامعه برداریم و بتوانیم به شما عزیزان کمک کنیم تا عزیزانتان را به آغوش گرم خانواده بازگردانید.

سند اجاره‌ای تنها راه آزادی

وقتی سند اجاره‌ای تنها راه آزادی است، بعد از تعیین قرار وثیقه اگر خانواده  و نزدیکان فرد زندانی دارای سند ملکی مورد نظر با ارزش خواسته شده باشند که مساله به خوبی حل شده و دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت. اما در حالتی که نزدیکان زندانی فاقد ملک شخصی و یا فاقد ملک شخصی با ارزش خواسته شده باشند در چنین شرایطی آیا فرد زندانی باید از حق مرخصی خویش ناامید شده و انصراف دهد؟

قطعا خیر و این فرد نیز می‌تواند با بهره‌گیری از سند اجاره‌ای از این حق قانونی خویش استفاده کرده و قدمی در راستای حل پرونده خویش و جبران خسارت وارده بردارد.

اجاره سند

 اجاره سند راهی قانونی برای خروج از زندان

اجاره سند راه‌گشا به شما عزیزان کمک خواهد کرد، که از امکان استفاده از حق مرخصی ناامید نشده و آخرین راه یعنی همان اجاره سند برای آزادی زندانی را طی کنید تا بتوانید زودتر از این مخمصه رهایی یابید.

در پایان لازم به ذکر است که به اطلاع شما عزیزان برسانیم که در راستای اجاره سند برای دادگاه و دادسرا شما میبایستی به شرکت‌های اجاره سند معتبر رجوع کنید چرا که در غیر این صورت مشکلاتی از قبیل دریافت مبلغی مازاد و یا ارایه سند جعلی بر سر راهتان وجود خواهد داشت. که در چنین حالتی نه تنها مشکل شما عزیزان برطرف نخواهد شد بلکه مشکلی مضاعف نیز پیدا خواهید کرد.

کارشناسان و مشاوران ما در گروه اجاره سند راه‌گشا همواره در خدمت شما عزیزان خواهند بود تا بتوانند در چنین شرایط سختی باری از دوش شما هموطنان عزیزمان بردارند و زندانیتان را به آغوش گرم خانواده بازگردانند.

اگر همچنان با سوال یا ابهامی روبرو هستید و یا در مورد مبلغ اجاره سند تمایل دارید اطلاعات بیشتری داشته باشید، می توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۹۲۷۰۲۱۸۱ با ما در اجاره سند راه‌گشا در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق ارسال پیامک و شبکه های اجتماعی (تلگرام، واتزاپ و … ) با ما در ارتباط باشید.

 

برچسب ها : اجاره سند,اجاره سند برای دادسرا,اجاره سند برای دادگاه,اجاره سند برای زندانی