یونس فاتح پور رئیس دادگستری شهرستان شفت شد
یونس فاتح پور رئیس دادگستری شهرستان شفت شد
عدلنامه: آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان شفت با حضور رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان رشت و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این بخش برگزار شد.

به گزارش عدلنامه از روابط عمومی دادگستری گیلان، آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان شفت با حضور حجت الاسلام و المسلمین یاری رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان رشت و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این بخش برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یاری رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان رشت با اشاره به اینکه بهترین مردم کسانى هستند که به حق قضاوت کنند تصریح کرد: قضاوت دارای شان و جایگاه رفیعی است و قضات نیز در دوران خدمت خود با محدودیت های فراوانی خدمت می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: بهترین بندگان کسى است که پنج خصلت در او باشد : هر گاه خوبى کند شاد شود، اگر بدى کند بخشش طلبد، هرگاه چیزى به او داده شود سپاسگزارى کند ، هر گاه گرفتار شود شکیبایى ورزد، و هر گاه کسى به او ستم کند گذشت کند.

در پایان این مراسم یونس فاتح پور با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس دادگستری شهرستان شفت منصوب و از تلاش‌های سیروس محمدی رئیس دادگستری سابق این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است یونس فاتح پور پیش از این ریاست حوزه قضایی بخش کیاشهر را بر عهده داشته است و سیروس محمدی نیز به سمت مستشار دادگاه تجدید نظر استان منصوب می شود.