نشست صمیمانه اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران با وکلا و کارآموزان غرب استان   
نشست صمیمانه اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران با وکلا و کارآموزان غرب استان   
عدلنامه: به همت اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران، نشستی با محوریت بررسی چالش‌های صنفی و بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات و انتقادات در تاریخ سوم مردادماه ۱۴۰۳ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.  

به همت اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران، نشستی با محوریت بررسی چالش‌های صنفی و بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات و انتقادات در تاریخ سوم مردادماه ۱۴۰۳ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

بهرام ولی پور ریاست کانون، مجید داوودی نائب رئیس کانون، مجتبی زارع بازرس کانون و علیرضا توکلی عضو اصلی هیات مدیره حضور در این نشست حضور داشتند و مطالبی را تحت عنوان گزارش عملکرد و تصمیمات هیات مدیره جهت تسهیل امورات صنفی وکلا و کارآموزان غرب استان بیان کردند.

در این نشست پیرامون مشقت کارآموزان وکالت غرب استان برای شرکت در کارگاه های آموزشی کارآموزی به علت فاصله زیاد از محل کانون، بیمه درمانی و سختی مطالعه پرونده‌های الکترونیکی در محاکم مطالبی بیان شد.

از وکلا و کارآموزان غرب استان نیز در خصوص مشکلات دوره کارآموزی، فعال سازی cms، انتخاب وکیل سرپرست، پرداخت تسهیلات بانکی، خدمات بیمه درمانی، فاصله زیاد و هزینه های رفت و آمد جهت گذراندن دوره کارآموزی مطالبی بیان شد.

این ابتکار پسندیده می‌تواند الگوی رفتاری مناسبی برای مدیران سایر کانون‌ها باشد تا با ارائه شیوه‌ مدیریتی صحیح و توأم با بردباری و پاسخگویی کارآموزان وکالت را در کنار این نهاد مدنی حفظ نمایند.