قدردانی دکتر خاکزاد وکیل پایه یک دادگستری از اقدامات حقوقی دکتر سجاد کریمی در دیوان عدالت اداری
قدردانی دکتر خاکزاد وکیل پایه یک دادگستری از اقدامات حقوقی دکتر سجاد کریمی در دیوان عدالت اداری
عدلنامه: دکتر محسن خاکزاد، وکیل پایه یک دادگستری، در پستی اینستاگرامی از اقدامات حقوقی دکتر سجاد کریمی و ابطال برخی مقررات خلاف قانون در دیوان عدالت اداری توسط این عضو هیأت مدیره دفتر انجمن حقوق اساسی گیلان قدردانی کرد.

دکتر محسن خاکزاد وکیل پایه یک دادگستری در پستی اینستاگرامی از اقدامات حقوقی دکتر سجاد کریمی و ابطال برخی مقررات خلاف قانون در دیوان عدالت اداری توسط این عضو هیأت مدیره دفتر انجمن حقوق اساسی گیلان قدردانی کرد.

به گزارش عدلنامه در متن قدردانی دکتر محسن خاکزاد آمده است:

«دکتر سجاد کریمی پاشاکی و حاکمیت قانون!
….
چند صباحی است که دکتر سجاد کریمی که عضو هیات مدیره دفتر انجمن علمی حقوق اساسی گیلان نیز می باشند، به بهترین و مسالمت آمیز ترین شیوه ممکن از ظرفیت ارزشمند دیوان عدالت اداری در راستای حاکمیت قانون بهره برده و با طرح شکایتهای دقیق و البته پرداخت هزینه از جیب شخصی خودشان برخی از مقررات خلاف قانون را در دیوان عدالت اداری باطل نموده اند.

متاسفانه بجای تقدیر از اقدامات ارزشمند ایشان و برخورد قانونی با مقاماتی که مقررات و اقدامات خارج از صلاحیت و غیر قانونی را مصوب و انجام می دهند همان مقامات قانون گریز با فرافکنی سعی در آن دارند که ایشان را مقصر ابطال اقدامات غیرقانونی خود در دیوان عدالت اداری معرفی کنند!!

این منتهای دلسوزی، مدنیت و ابتنای بر قانون است که یک شهروند در برابر بی قانونی ها بایستد و توهین ها را تحمل کند تا جایی که اینگونه شود که امروز در تجمع در برابر استانداری گیلان بجای اینکه علیه قانون شکنان اعتراض شود علیه ایشان شعار داده اند که چرا در دیوان عدالت اداری درخواست ابطال مقررات و اقدامات خلاف قانون را می کنند!!
اینک بر جامعه حقوقی گیلان است که از ایشان حمایت کند و اینجانب نیز با ستایش از تلاش‌های ایشان مفتخرم که اعلام نمایم که همراه و همگام و همدل با اقدامات این عزیز خواهم بود.
درود بر اقدامات قانونی ایشان»

حمایت دکتر محسن خاکزاد، رئیس دفتر انجمن حقوق اساسی گیلان از سجاد کریمی ‌پژوهشگرِ گیلانیِ حقوق عمومی، پیرو تجمع اعتراضی روز سه شنبه جمعی از کارکنان شهرداری رشت در مقابل ساختمان استانداری گیلان در اعتراض به کسر مزایا و معضل تبدیل وضعیت بود.