رمضانعلی سنگدوینی، نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس: گزارش ها در خصوص آثار سوء قانون تسهیل نگران کننده است/ کسی که در درسی نمره منفی گرفته است نباید وارد حرفه وکالت شود
رمضانعلی سنگدوینی، نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس: گزارش ها در خصوص آثار سوء قانون تسهیل نگران کننده است/ کسی که در درسی نمره منفی گرفته است نباید وارد حرفه وکالت شود
عدلنامه: نشست تخصصی با موضوع “واکاوی آثار اجرایی قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در حوزه وکالت” به میزبانی کانون وکلای دادگستری گلستان و با حضور نمایندگان گرگان در مجلس شورای اسلامی، نایب رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و روسا و اعضای هیأت مدیره کانون های وکلای گلستان، مازندران و سمنان و مقامات استانی، روز پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در گرگان برگزار شد.

به گزارش عدلنامه، نشست تخصصی با موضوع “واکاوی آثار اجرایی قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در حوزه وکالت” به میزبانی کانون وکلای دادگستری گلستان و با حضور نمایندگان گرگان در مجلس شورای اسلامی، نایب رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و روسا و اعضای هیأت مدیره کانون های وکلای گلستان، مازندران و سمنان و مقامات استانی، روز پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در گرگان برگزار شد.
نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص قانون تسهیل پرداخت.
رمضانعلی سنگدوینی بیان داشت: گزارش ها در خصوص آثار سوء قانون تسهیل نگران کننده است و این آثار در زمان تصویب قانون تسهیل به درستی برای نمایندگان تبیین شد.
وی خاطرنشان کرد: کسی که در درسی نمره منفی گرفته است نباید وارد حرفه وکالت شود و خودش و مردم را گرفتار کند و ورود افراد فاقد توان علمی، مخل حقوق مردم است.
«سنگدوینی» اشاره کرد: روند اصلاح قانون، دشوار و زمان بر است اما با این آثاری که بیان شد به نظر می رسد مجلس باید در مسیر اصلاح قانون حرکت کند.
وی اضافه کرد: آثار و اشکالات این مصوبه و اهمیت اصلاح آن باید برای مجلس تبیین شود و قوه قضاییه هم باید در این خصوص نقش آفرینی نماید.