اعلام جرم دادستان تهران علیه سایت انتشار دهنده خبر کذب درباره قتل مهرجویی
اعلام جرم دادستان تهران علیه سایت انتشار دهنده خبر کذب درباره قتل مهرجویی
عدلنامه: دادستان عمومی و انقلاب تهران از احضار مدیر مسئول و اعلام جرم علیه یکی از سایت‌های منتشر کننده خبر کذب در مورد پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.

به گزارش عدلنامه، دادستان عمومی و انقلاب تهران از احضار مدیر مسئول و اعلام جرم علیه یکی از سایت‌های منتشر کننده خبر کذب در مورد پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.

علی صالحی روز پنجشنبه اظهار داشت: با توجه به کذب بودن خبر منتشره در برخی رسانه‌ها در مورد نقش باجناق مرحوم داریوش مهرجویی در پرونده قتل تشکیل شده در این مورد، مدیرمسئول سایت منتشر کننده خبر احضار و علیه این رسانه از سوی دادستانی تهران اعلام جرم شد.

شامگاه ۲۲ مهر ماه خبری هولناک جامعه هنری کشور را تحت تاثیر قرار دارد؛ قتل داریوش مهرجویی و همسرش با ضربات چاقو در ویلای شخصی شان در کرج به سرعت در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور بازتاب یافت و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد.

همان زمان سخنگوی پلیس به مردم اطمینان داد که پلیس عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش را به زودی دستگیر کرده و آنان را به دستگاه عدالت خواهد سپرد.

سرانجام صبح روز پنجشنبه – ۲۷ مهر – سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس از شناسایی قاتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد. قاتل جزو دستگیرشدگان پلیس به عنوان مظنون بود.

سخنگوی پلیس تاکید کرد: قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود، پس از انجام اقدامات فنی، شناسایی و اتهام وی به قطعیت رسید. بازجویی ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است. به زودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد./ایرنا