هرچه دانشکده‌های حقوق قوی‌تر باشند، به قانونی‌تر شدن کارهای کشور کمک خواهد کرد
هرچه دانشکده‌های حقوق قوی‌تر باشند، به قانونی‌تر شدن کارهای کشور کمک خواهد کرد
عدلنامه : وزیر دادگستری گفت: هرچه دانشکده‌های حقوق قوی‌تر و فعال‌تر و دانش‌آموختگان این رشته بیشتر باشند، حتما برای به صحیح جریان افتادن امور و قانونی‌تر شدن کارهای کشور به ما کمک خواهد کرد.

به گزارش عدلنامه ، سیدعلیرضا آوایی ، وزیر دادگستری ، امروز (اول خردادماه) در حاشیه افتتاح دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم از این که موفق شدم در جلسه‌ای که برگزار شد و افتتاح دانشکده حقوق و علوم سیاسی شرکت کنم. ارزش این افتتاح در اصل در راستای ارتقای سطح حقوقی استان و استفاده بیشتر از ظرفیت اساتید حقوق ، با توجه به مجموعه استعدادهای موجود خواهد بود.

وی با اشاره به افتتاح دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: فکر می‌کنم که این قدم بزرگ و مبارکی در جهت اعتلای علم حقوق و قانون‌مندتر شدن روند مسائل کشور خواهد بود.

وزیر دادگستری تاکید کرد: هرچه دانشکده‌های حقوق قوی‌تر و فعال‌تر و دانش‌آموختگان این رشته بیشتر باشند، حتما برای به صحیح جریان افتادن امور و قانونی‌تر شدن کارهای کشور به ما کمک خواهد کرد.

آوایی در پایان ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای حمایت از دانشگاه شهید چمران اهواز برنامه‌ای دارید؟ گفت: هرچه از دستم بر بیاید در خدمت هستم و کوتاهی نخواهم کرد.