سوء قصد به جان وکیل امیرحسین بوریایی در محلات   
سوء قصد به جان وکیل امیرحسین بوریایی در محلات   
عدلنامه: امیرحسین بوریایی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز صبح دیروز مورد سوء قصد و ضرب و جرح عمدی قرار گرفت.

این وکیل در گفت‌و‌گوی اختصاصی با پایگاه خبری عدلنامه گفت: روز ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ مدارکی که داخل خودروی بنده بوده در محوطه شرکتی در شهرستان محلات که بنده وکیل آن شرکت هستم مفقود می‌شود. این موضوع به پلیس گزارش می‌شود و به دلیل وضعیت پیش آمده، محلی که سابقاً خودرو در آن پارک شده بوده را از طریق دوربین‌های مداربسته مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم احدی از اعضای هیات مدیره شرکت که بارها از سوی‌شان مورد تهدید قرار گرفته‌ام و در پرونده های متعددی طرف مقابل موکلین بنده بوده، چندین مرحله در فاصله نیم ساعته در اطراف خودروی بنده رفت و آمد کرده و از داخل خودرو عکس‌برداری کرده است.

وی افزود: چون این شرکت یک شرکت سهامی خاص و کارآفرین است، بنده علی‌رغم حضور پلیس، به دلایل مذکور و به قصد عدم افزایش تنش بین سهامداران فیلم ایشان را مطرح نکرده، اما در تاریخ ۲۴ مهر با پرینت تصویری که حاکی از عکسبرداری ایشان از خودرو بود و با در اختیار گذاشتن آن تصویر توسط مدیر دفتر شرکت با قصد اطلاع وی از مطلع بودن بنده از اقدامات غیر اخلاقی روز گذشته این عضو هیات مدیره، اقدامات انتظامی را متوقف تا موضوع  به صورت مسالمت آمیز خاتمه پیدا کند.

وکیل بوریایی اضافه کرد: روز بعد، یعنی ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ پس حدود ساعت ۱۲ ظهر ایشان پی از مشاهده عکس و با عصبانیت حین خروج با خودرو از محوطه کارخانه با بنده درگیری لفظی پیدا کرده، اقدام به فحاشی و تهدید نموده و به یک باره با خروج از خودرو و با حمله به بنده، شروع به ضرب و جرم اینجانب نمودند. بلافاصله پس از این اتفاق، بنده به دادستانی شهرستان محلات مراجعه نموده که ایشان هم دستورات مقتضی را در این رابطه صادر نمودند.

این وکیل دادگستری در پایان خاطرنشان کرد: انتظار دارم کانون وکلای دادگستری در این مورد و موارد مشابه، درخواست پیگیری به صورت ویژه را از دادستانی داشته باشد.