از سوی رئیس مرکز وکلا انجام شد؛ اهدای «نشان عدالت» به صادق بیت سیاح 
از سوی رئیس مرکز وکلا انجام شد؛ اهدای «نشان عدالت» به صادق بیت سیاح 
عدلنامه: صادق بیت‌سیاح ورزشکار ایرانی پارالمپیک ۲۰۲۴ در سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، با حضور در حرم مطهر ایشان به عنوان خادم افتخاری منصوب شد.  

صادق بیت‌سیاح ورزشکار ایرانی پارالمپیک ۲۰۲۴ در سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، با حضور در حرم مطهر ایشان به عنوان خادم افتخاری منصوب شد.

بیت سیاح که در مسابقات پارالمپیک به دلیل احترام به پرچم حضرت ام‌البنین(س) مدلای طلایش پس گرفته و دیسکالیفه شد در روز شهادت حضرت معصومه(س) “نشان فاطمی” و “نشان عدالت” دریافت کرد.

طی مراسمی حجت‌الاسلام سید احمد مشرف، معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با اهدای “نشان فاطمی” در ویژه برنامه تلویزیونی “ملیکه ایران” از بیت سیاح تقدیر کرد و از سوی تولیت آستان مقدسه حرم حضرت فاطمه معصومه (س) خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی گردید.

همچنین حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با اهدای “نشان عدالت” این مرکز به پاس اقدام تحسین برانگیز بیت سیاح در پاراالمپیک پاریس و حفظ حرمت و جایگاه اهل بیت از سوی این ورزشکار کشورمان از وی تقدیر و تجلیل کرد.

بیت سیاح در این مراسم ضمن تشکر از ابراز لطف تولیت حرم حضرت معصومه(س) و رئیس مرکز وکلا بیان داشت که در مسابقات بعدی اولین طلای خود را به آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تقدیم خواهد کرد.

صادق بیت سیاح، قهرمان رشته پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ به بهانه شادی با پرچم حضرت ام البنین (س) مدال طلایش با اعلام دیسکالیفه شدن از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، پس گرفته شد.