روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی ماسال، رضوانشهر، تالش، حویق، سیاهکل و لشت‌نشا تکریم و معارفه شدند
روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی ماسال، رضوانشهر، تالش، حویق، سیاهکل و لشت‌نشا تکریم و معارفه شدند
عدلنامه: صبح امروز در شهرهای مختلف استان با حضور معاونین رییس کل دادگستری گیلان، روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های جدید این شهرستان‌ها معرفی شدند.

به گزارش عدلنامه، مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های ماسال، رضوانشهر، سیاهکل، لشت‌نشا، حویق و تالش با حضور معاونین رئیس کل دادگستری گیلان صبح امروز در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

در شهرستان ماسال با حضور سیدرحمن سیدزاده معاون قضایی و رییس حفاظت‌اطلاعات دادگستری استان گیلان، امیرعلی بهدادی با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان این شهرستان منصوب و از تلاش‌های علی شالی­کار قدردانی شد.

در شهرستان رضوانشهر نیز با حضور سیدرحمن سیدزاده و ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه، علی شالیکار به عنوان رئیس دادگستری این شهرستان معرفی شد و از زحمات رشید عیسی پور تقدیر به عمل آمد.

در شهرستان سیاهکل با حضور فریدون حسن‌پور معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان، هادی نیرومند با ابلاغ حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان دادستان این شهرستان منصوب و از تلاش‌های مصطفی جلیلی دادستان سابق این شهرستان تقدیر شد.

در بخش لشت‌نشا با حضور عسکر میرزایی، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان گیلان، محمدرضا زکی‌پور لنگرودی با ابلاغ حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس حوزه قضایی این بخش معرفی و از زحمات احمد علمدار قدردانی شد.

در شهرستان تالش با حضور احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، میثم اسدی با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان تالش منصوب شد و از زحمات اباصلت جهانگیری دادستان سابق این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

در حوزه قضایی حویق نیز با حضور احمد آقایی و ابلاغ حکم رییس قوه قضائیه، علی مبشری حسنی به سمت رئیس حوزه قضایی این بخش منصوب و از تلاش‌های حسین نسائی تقدیر شد. /روابط عمومی دادگستری گیلان