رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه: مگر عدلیه دکان و بازار است که ما وکلا کاسب باشیم؟
رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه: مگر عدلیه دکان و بازار است که ما وکلا کاسب باشیم؟
عدلنامه: رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه اینکه وکلا را کاسب تلقی می کنند اجحاف در حق نهاد وکالت است و گفت: وکلا سربازان عدالت هستند و اینکه به آن ها کاسب بگوییم خطاست مگر عدلیه که عدل را ایجاد می کند دکان و بازار است که ما وکلا کاسب باشیم؟

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه، اینکه وکلا را کاسب تلقی می کنند اجحاف در حق نهاد وکالت است، گفت: وکلا سربازان عدالت هستند و اینکه به آن ها کاسب بگوییم خطاست. مگر عدلیه که عدل را ایجاد می کند، دکان و بازار است که ما وکلا کاسب باشیم؟
به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهل و چهارمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، روح الله وکیلی اظهار داشت: باید تاسف خورد که امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که برخی به ظاهر دلسوزان نظام هستند اما تیرهای زهر آگین به سمت این جایگاه شلیک می‌کنند
وی عنوان کرد: افرادی قصد دارند نشان دهند که ولایت مدارند، در حالی که ما وکلا ولایت مدارتر از هر نماینده مجلسی هستیم و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر همین اساس زیبنده نیست که با هجمه های مغرضانه با نهاد وکالت برخورد کنیم.
وکیلی تاکید کرد: استفاده از افراد غیر متخصص برای امور وکالت محکوم به شکست است و همان آثاری که در انحلال دادسرا ها و تشکیل دادگاه ها را داشت، تکرار خواهد کرد.