دادستان صومعه سرا: دهیار و چهار عضو شورای یکی از روستاهای صومعه‌سرا دستگیر شدند
دادستان صومعه سرا: دهیار و چهار عضو شورای یکی از روستاهای صومعه‌سرا دستگیر شدند
عدلنامه: دادستان صومعه‌سرا از بازداشت یک دهیار و چهار عضو شورای یکی از روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به اتهام تبانی در معاملات دولتی (پروژه آسفالت کوچه‌های روستایی)، مشارکت در اختلاس در اموال عمومی و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات بازداشت شدند.

به گزارش عدلنامه، هادی بشری، دادستان صومعه سرا، از بازداشت یک دهیار و چهار عضو شورای یکی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: این افراد به اتهام تبانی در معاملات دولتی (پروژه آسفالت کوچه‌های روستایی)، مشارکت در اختلاس در اموال عمومی و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات بازداشت شدند. وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا با هرگونه فساد اداری به صورت جدی برخورد می کند، گفت: در برخورد با مفاسد، به ویژه مفاسد اداری و تخلفات مسئولان، با کسی تعارف نداریم و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در برخورد با مفاسد و معرفی آن به دستگاه قضائی، این موضوع را با جدیت دنبال می کنند.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های امنیتی و نظارتی و نظر به تحقیقات انجام شده از سوی مرجع انتظامی و با عنایت به وجود اسناد و مدارک مستند قضائی، این افراد بازداشت شدند.

دادستان شهرستان صومعه سرا رویکرد فسادستیزانه دستگاه قضائی را در اولویت دانست واظهار داشت: توصیه و تاکید دستگاه قضائی به همه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، دقت نظر و حرکت بر مدار قانون و پرهیز از هرگونه اقدامی است که موجب تضییع حقوق و اموال عمومی می‌شود.

بشری افزود: دستگاه قضائی و نهادهای نظارتی برای برخورد با هرگونه تخطی و تخلفی با عزمی جدی پای کار هستند. /ایرنا