اعلام تغییر حقوق کارکنان قوه قضائیه در اوایل هفته آینده
اعلام تغییر حقوق کارکنان قوه قضائیه در اوایل هفته آینده
عدلنامه: حجت الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضائیه، در حاشیه همایش «ارتقای کارآمدی و اثربخشی نظارت و بازرسی در دوره تحول و تعالی» در سازمان بازرسی کل کشور، پیرامون اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان دستگاه قضا و ترمیم حقوق آن‌ها گفت: ریاست محترم قوه قضائیه برای این موضوع تلاش‌های شبانه روزی داشته و پیگیری‌های مستمری انجام داده‌اند.

به گزارش عدلنامه، حجت الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضائیه، در حاشیه همایش «ارتقای کارآمدی و اثربخشی نظارت و بازرسی در دوره تحول و تعالی» در سازمان بازرسی کل کشور، پیرامون اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان دستگاه قضا و ترمیم حقوق آن‌ها گفت: ریاست محترم قوه قضائیه برای این موضوع تلاش‌های شبانه روزی داشته و پیگیری‌های مستمری انجام داده‌اند.

وی با قدردانی از دستور صریح رئیس جمهور برای ترمیم حقوق کارکنان دستگاه قضایی گفت: در حاشیه جلسه‌ با معاون اول رئیس جمهور در شب گذشته این موضوع پیگیری شد و ان‌شاءلله اوایل هفته آینده اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد تا خبر خوشی برای همکاران داشته باشیم.

مصدق به طور خاص از همکاری و همراهی معاون اول رئیس جمهور و همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر دادگستری در این زمینه تشکر کرد.

معاون اول دستگاه قضا تاکید کرد: کارکنان قوه قضائیه مطمئن باشند که مسئولان ارشد قضایی به فکر آن‌ها هستند و ان‌شالله با همدلی و همراهی مجموعه دولت، گام های مثبتی در آینده برداشته خواهد شد. /ایسنا